Με την υπ’ αρ. 7465/28-2-2017 απόφαση, η Δήμαρχος Αγ. Δημητρίου Μαρία Ανδρούτσου, όρισε τους Αντιδημάρχους από 1-3-2017 έως 31-8-2019, μεταβιβάζοντας σε αυτούς συγκεκριμένες αρμοδιότητες, ως εξής:
Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών
Άγγελος Γαβαλάς
Αρμοδιότητες:
α. Οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμός και έλεγχος όλων των λειτουργιών μονάδων της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και των τμημάτων αυτής.
β. Υπογραφή των αντίστοιχων χρηματικών ενταλμάτων των ανωτέρω υπηρεσιών, πριν την εξόφλησή τους.
γ. Τέλεση γάμων.
Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος & Πολιτικής Προστασίας
Νικόλαος Συρράκος
Αρμοδιότητες:
α. Οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμός και έλεγχος όλων των λειτουργιών μονάδων της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος και των τμημάτων αυτής.
β. Γραφείο Πολιτικής Προστασίας.
γ. Υπογραφή των αντίστοιχων χρηματικών ενταλμάτων των ανωτέρω υπηρεσιών, πριν την εξόφλησή τους.
δ. Τέλεση γάμων.
Αντιδήμαρχος Ποιότητας Ζωής
Σπήλιος Διαβολίτσης
Αρμοδιότητες:
α. Οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμός και έλεγχος του Τμήματος της Δημοτικής Αστυνομίας.
β. Υπογραφή των αντίστοιχων χρηματικών ενταλμάτων των ανωτέρω υπηρεσιών, πριν την εξόφλησή τους.
γ. Τέλεση γάμων.
Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Μέριμνας
Βασίλειος Κουτσανδρέας
Αρμοδιότητες
α. Οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμός και έλεγχος όλων των λειτουργιών του Τμήματος Υγείας & Πρόνοιας.
β. Υπογραφή των αντίστοιχων χρηματικών ενταλμάτων των ανωτέρω υπηρεσιών, πριν την εξόφλησή τους.
γ. Τέλεση γάμων.
Αντιδήμαρχος Οικονομικών Υπηρεσιών
Αναστάσιος Σοφιανόπουλος
Αρμοδιότητες:
α. Οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμός και έλεγχος όλων των λειτουργιών των υπηρεσιακών μονάδων της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών και των τμημάτων αυτής (πλην των αρμοδιοτήτων που αφορούν στη λειτουργία του Δημοτικού Κοιμητηρίου).
β.Υπογραφή των αντίστοιχων χρηματικών ενταλμάτων των ανωτέρω υπηρεσιών, πριν την εξόφλησή τους.
γ. Τέλεση γάμων.