Το Σωματείο “Όλοι μαζί για τη Νέα Σμύρνη” κόβει την πιτα του

Το Φιλανθρωπικό Σωματείο “Όλοι μαζί για την Νέα Σμύρνη” σας προσκαλεί στην κοπή της Πρωτοχρονιάτικης Πίτας του την Κυριακή 3 Φεβρουαρίου και ώρα 12:00 στην εσωτερική αίθουσα του καφέ Pop Up, στην κεντρική πλατεία Νέας Σμύρνης!

Η παρουσία σας για μας θα είναι ιδιαίτερη τιμή!

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΝΤΑΖΗΣ

50813600_1216030211881881_6471760896044564480_n

Απάντηση